گردش علمی کاسپیران 2
با موضوع:
چالش های بازاریابی در توسعه ی شرکت ها در شرایط حاضر ایران در سالن همایش ارتفاعات زیبای دارآباد " با حضور دانشجویان دانشکده کارآفرینی "
با حمایت:
انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
کارگروه بازریابی و تبلیغات مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت
با حضور
•دکتر محمد رحیم اسفیدانی- عضو هیئت علمی گروه بازرگانی دانشکده مدیریت
•مهندس سعید زکایی- کارآفرین موفق و مدیر عامل شرکت پارسا پلیمر شریف- برترین شرکت فن آور دانشگاه صنعتی شریف از بین شرکت های دانش محور منشعب از دانشگاه شریف
www.parsapolymer.com
•مدیر برنامه: سید مهدی ابطحی- مدیر کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت
تاریخ برگزاری: جمعه 18/2/94- ساعت 7:30 الی 16
به همراه صبحانه و نهار در ارتفاعات دارآباد
حضور دانشجویان دانشکده کارآفرینی - دانشگاه تهران در این گردش علمی ( آقایان علی آفتاب، امیرمحمد نبئی، خانم ها سارا داریان، پروین لطفی، آزیتا بوبانی، آسیه نصیری کیا، پریسا حبیب الله، سمانه مردانی،یگانه مهاجر )
گزارش گردش علمی دوم کاسپیران
در گردش علمی دوم نکات عملی بسیار جالبی در مورد چالش های بازاریابی مطرح شد. در ابتدا آقای مهندس ذکایی در مورد شرکت خود و اینکه چه چالش هایی در سر راه خود داشته و چگونه با تلاش و برنامه این مشکلات را از جلوی راه شرکت برداشته اند، صحبت کردند. شرکت پارسا پلیمر شریف توانسته بود سال گذشته حدود 27 میلیارد تومان درآمد کسب کند. در ادامه جناب مهندس هاشمی که مدیر کسب و کار نوشیدنی کاله هستند از تجارب خود در کاله گفتند. ایشان همچنین از دوستان علاقمند به همکاری با کاله دعوت به همکاری کردند. در ادامه آقای وحید طباطبایی که از دانشجویان دکترای بازاریابی دانشکده مدیریت هستند نظر خود را بیان فرمودند. در ادامه جناب آقای دکتر وکیلی که از مشاوران خوب بازاریابی هستند ارایه جذابی در مورد چالش های بازاریابی در ایران و به خصوص در حوزه رفتار مصرف کننده داشتند. پس از یک استراحت کوتاه جلسه ی هم اندیشی شروع شد و شرکت کنندگان که بسیاری از آنها از افراد با تجربه در حوزه ی بازاریابی و سایر حوزه های مدیریت بودند، در مورد موضوع برنامه نظر خود را ارائه کردند.
پس از اتمام هم اندیشی دوستان نهار را در ارتفاعات زیبای دارآباد میل کردند.